onsdag 23 november 2011

ett ögonblick i sänder


Nu har jag en hjärna som inte riktigt hänger med längre. Har tryckt in så mycket information att jag knappt vet vad jag heter längre. Jag har tittat på Skavlan och analyserats hans intervjuteknik, vilket kan verka intressant och roligt, och trodde aldrig jag skulle säga detta, men det där med att stirra på en dator timma efter timma blir bara jobbigt. Klockan var 20.45 när jag gick utanför dörren för första gången idag, ändå känns det som att jag bara kan alt lite halvt. Tur att vi har morgondagen kvar också, då är det dessutom radio också. Något roligt i all tentaångest. Nu vill jag ha fredag och På spåret, sedan vill jag ha lördag och filmfest, sedan kan vi hoppa några veckor framåt och mysa kring julgranen och vara lediga. 

KÄRLEK

Inga kommentarer: