lördag 23 juni 2012

dina händer är fulla av blommor

Glad midsommar önskar en glad skärgårdstjej!

När allt annat är en snabbtsnabbt gående karusell får man försöka hålla fast i de saker man kan och känner till. En sådan sak är midsommar. Att ha blommor i håret, dansa kring stången och äta jordgubbar med personer man tycker om. Något som får en att glömma allt en liten stund och bara få njuta av livet innan det åter kommer ikapp.
Jag gillar de stunderna! Mest av allt tror jag, och jag tror att jag är på god väg att hitta fler och fler av dem.

KÄRLEK

1 kommentar:

Emma sa...

Min fina vän, det är en sak du bör veta. Det är att du är så himla stark och klarar saker du vill men kanske inte tror att du klarar. Det vet jag, för sådan är du. Jag saknar dig, men snart ses vi och då ska vi hänga och äta jordgubbar och spispopcorn och prata hela natten!