tisdag 23 juni 2009

Sthlm och P&L!

Har bara hunnit hem för att packa om. Har spenderat 4 dagar i Sthlm och hälsat på mormor och morfar. Precis den vilan jag behövde. Att mobilbatterierna dog redan första dagen gjorde nästan bara saken bättre. Att verkligen inte kunna bli nådd och känna att man missar något här hemma utan bara kunnat njuta av kvalletiden emd m&m. Helt underbart. Vi var på Långholmen, tittade på VOR-båtarna, jag sprang in i Calle vilket var en mycket rolig överraskning och så träffade jag kusin Anna. Helt enkelt några väldigt lyckade dagar.

Kom hem halv fem och har iprincip bara hunnit packa om innan det imorgonbitti bär av till Peace & Love i Borlänge. Ska bli så grymt roligt! Fritte och Linn känns som ett underbart gäng att åka med, att jag sedan känenr massa som ska dit gör itne saken sämre. Däremot är jag lite nervös, för att jag ska ha glömt att packa massa saker även om väskan är full och att jag komemr somna på jobbpassen. Det sista är kanske ganska befogat, med tanke på att vi jobbar 01.15 till 06.30 två av dagarna. Menmen, pappa säger att jag itne ska oroa mig, då jag kommer vara så speedad över arbetsuppgiften (att plocka disk på efterfesterna) att jag inte kommer märka av tröttheten. Och antagligen/förhoppningsvis så har han rätt i det han säger. Spännande och roligt ska det iaf bli!

Vill avsluta med att tacka Kim för en underbart rolig midsommar!

Inga kommentarer: