torsdag 26 augusti 2010

dancing in the dark

Idag har jag spenderat alldeles för mycket tid stillastående. Detta i kombination med att jag hade lite för mycket energi gjorde att mina två sista timmar på jobbet var supernice. Fick springa runt till alla olika 5-kampsspel för att lära mig hur de fungerar och vilket spel som passar bäst vid vilket tillfälle. Så himla roligt.
Annars har det vart en extremt lugn dag, nästan helt tomt i parken och lite regn hela tiden. Idag kände jag på riktigt att hösten börjar närma sig. Jag har ju anat det innan, men idag frös jag. Jag hade långbyxor, tjocktröja och jacka och ändå så frös jag. Lite synd tycker jag. Kylan och hösten kan få vänta ytterligare några veckor. Vilket antagligen inte kommer spela någon större roll egentligen med tanke på hur snabbt tiden går nu. Helt galet! Jag vet att jag tjatar om hur mycket jag gillar mitt jobb, men nu när vi är lediga mer och mer så märker man ännu tydligare vilket UNDERBART gäng det är som jag jobbar med. Vi har i princip hängt med varandra dygnet runt sen i söndags trots att alla är lediga. Inte helt fel inte. Nu är det dock dags att sova, ska trots allt jobba imorgon också och då är det NRJ in the park, kan nog behöva en hel del energi för att orka.

KÄRLEK

Inga kommentarer: