onsdag 29 februari 2012

I will never get enough

Våren kom till Göteborg i dag. Varenda uteservering var full av människor och jag och mamma gick omväg till bilen för att få så mycket sol som möjligt. Det har vart en lugn dag. Mys i stan, lite plugg och fix med nödvändigheter. Blev dock tvungen att skjuta upp mitt hårfärgande någon månad. Måste tydligen låta den nuvarande färgen gå ut lite mer innan jag kan börja min väg tillbaka till det naturliga. I morgon blir det hockey, pappa har fixat biljetter till vip-platserna tydligen så det ska bli riktigt roligt. Sånna här små Göteborgs-avbrott mitt i vardagen är precis vad jag behöver ibland. Få se lite stad, människor och bara njuta. Då blir det som en nystart att komma tillbaka till Kalmar, med laddade batterier. Inte så dumt inte!

KÄRLEK

Inga kommentarer: