tisdag 28 februari 2012

like the river

Tisdagen den 28 februari står det uppe i ena datahörnet. Näst sista dagen och helt enkelt 4 veckor sedan jag skrev sist. Det har vart mycket att stå i, inte för att det egentligen brukar hindra mig, men nu tydligen. Det har vart både upp och ner, skratt och gråt, film och juridik, kärlek och kärlek. Mycket helt enkelt. Men mest har jag faktiskt trivts, som vanligt!
I morgon bär det av hem till Göteborg igen. En riktig långhelg med mamma och pappa. Ska bli spännande, men också lite konstigt. Första gången på nästan 18 år som jag är hemma utan syskon. Vart är då de? Hedda är i Stockholm och njuter av livet. De andra två har gett sig ut på äventyr så dem önskar vi all lycka. Johan är tillbaka i Afghanistan och Clara har precis kommit fram till Fiji. Internationell familj.
Lycka till mina älsklingar så ses vi snart!

KÄRLEK

Inga kommentarer: