onsdag 16 mars 2011

And these photographs keep me alive.

300 bilder från Åre. 600 bilder från Supertisdagen.
Jag har att göra i några dagar framöver. Och som jag älskar det. Alla dessa foton som är så mycket minnen och roliga stunder. Det bästa är när jag ger kameran till någon annan i några minuter och man får helt andra bilder på helt andra personer än man själv antagligen hade tagit. Nya facebook-album blir det i alla fall en dag när jag får tid. Först blir det jobb igen efter en veckas ledighet, kan bli spännande att se hur det går. Jag har trivts med att vara ledig...
KÄRLEK

2 kommentarer:

Emma sa...

Man blir så glad av att kolla på gamla kort. Se till att spara dom någon annanstans också! Blidde inge skype igår, men jag håller mig inne idag så får vi se om du dyker upp! Puss

Julia sa...

Damn it! Sorry Emma, jag jobbade idag. Men skicka ett sms imorgon eller lördag efter 4 så kan vi köra då. Saknar dig! LOVE