fredag 6 maj 2011

alla mina låtar

Nu sitter jag här i Ellas säng och försöker peppa inför säsongens första utgång i huvudstaden. Ingen är egentligen speciellt sugen, men eftersom mina kära tryslingar är här så vill vi.

Kom i alla fall upp igår och blev mött på centralen av Timpa och Anders, tur det för packningen är inte att leka med. Vi åkte hem till Anders och lagade mat, tittade på Slumdog millionaire och åt bullar. Sov där inatt för att imorse ta all min packning och bege mig hem till Ella. Där kom även insikten tillbaka om de hjälpsamma Stockholmarna. Tre stora väskor, en liten Julia, massa rulltrappor, hissar och andra hinder. Var det någon som hjälpte till, icke!

Sen åkte jag i alla fall in till stan igen för att möta upp Mimmi och Lovisa som är här och hälsar på. Vi satte oss i Kungsträdgården och snackade massa Trysilminnen hur mysigt som helst.

Imorgon blir det så äntligen grönan igen, jag är lite nervös, men det ska nog bli bra ändå.


KÄRLEK

Inga kommentarer: