måndag 31 oktober 2011

milk cow blues

Åååh, världens bästa "studiebesök" och en riktigt mysig dag.
De som känner mig vet att jag inte är någon riktig djurälskare. Har aldrig vart och vet inte om jag kommer bli heller. Är rädd för de flesta djuren, de är så oberäkneliga, och är jag inte rädd för dem så känner jag mig ändå inte jättelockad. Att jag då har suttit inne i en liten inhägnad, med kalvar överallt som äter på mina kläder och nosar samtidigt som jag klappar på dem och dessutom trivs hur bra som helst, må vara överraskande men framförallt roligt. Har hängt ed kossor inne i hagen och fotat hur mycket som helst också. Vi kommer få en superfin förstasida!

KÄRLEK

2 kommentarer:

Emma sa...

Vad duktiga ni är! Men du, det är så konstigt det här förstår du. För flera dagar så kommer det inte upp någonting av det du skriver, sen kommer allt på en och samma gång. Typiskt.

Julia sa...

Oj, det va konstigt, får se om jag gjort något konstigt.
Tyvärr kan man inte lyssna på radion i efterhand, men vi ska börja spela in. Jättedumt att man inte kan lyssna på det på mac heller, undrar varför. <3