söndag 9 oktober 2011

Pick me up

Det har sannerligen vart en spännande helg! Anders och Sandra kom i fredags och det var så mysigt att se dem igen. Vi har gått promenader, tittat på slottet, fikat, lagat godmiddag, festat och bara myst. En riktig toppenhelg! De fick sig även en riktigt bra titt på hur vårt kära kollektiv lever och frodas. One of a kind skulle jag vilja säga.
Att de va här gav mig även en annan form av hopp. Att Kalmar inte ligger vid världens ände. Det går att ta sig hit! I Trysil var jag oerhört isolerad, och i Stockholm och Göteborg är det alltid folk. Var lite rädd att Kalmar skulle vara som Trysil, men tydligen inte. De har vart här i helgen och planerar redan nästa resa, mamma kommer imorgon och Emma och Patrik kommer förhoppningsvis inom en månad. Jag gillar det!
Nu ska vi se Pianisten, så jag måste förbereda mig lite mentalt...

KÄRLEK

Inga kommentarer: