tisdag 25 oktober 2011

this is the first place she will go

Jag har flera.
Idag var det en snabbis i skolan och genomgång av projektarbetet som börjar nu, vi ska göra framsidan till en tidsskrift. Jag, Petter och Alexandra tänker just nu ett livsstilsmagasin för lantbrukare, jag tror på det här.
När det var gjort begav jag mig hemåt tillsammans med Amanda och Marcus, mycket bra idé. vi bestämde oss nämligen för att njuta av det fina vädret. Därför kom jag precis hem från en 1,2 mil lång promenad. Hur fint och mysigt som helst. Vi har hittat finfina hus, träffat mysiga gamla tanter, pallat äpplen och framförallt njutit av en underbar promenadväg. Nu är det utfall och magträning som gäller innan vi planerar klart för morgondagens radiosändning, inte att förglömma. Kan bli riktigt bra det här!

KÄRLEK

Inga kommentarer: