lördag 31 juli 2010

raggmunksmiddag

Dagen började med att jag och Clara gick upp lite för tidigt och packade ihop allt för att sedan bege oss till tåget respektive jobbet. En helt okej jobbdag där jag var lite för seg slutade redan vid fem då jag satte mig på cykeln till Karlaplan för att möta Linda. Vi begav oss sedan till Peter som bor i VÄRLDENS finaste lägenhet, den var som hämtad ur en GANT-katalog, helt fantastisk. Vi gick nästan vilse där inne. Kvällens värd bjöd på raggmunk, har aldrig vart någon favorit, men nu var det riktigt gott och så himla mysigt. Tack Linda för att jag får vara med dig och dina vänner, så himla rara!
När de andra skulle dra till Debaser cyklade jag, Linda och Peter runt östermalm och skeppsholmen innan det var dags att bege sig hemmåt. En underbar kväll!

KÄRLEK

Inga kommentarer: