måndag 12 juli 2010

tacksam men utan mobil


Jag har verkligen världens bästa mamma och pappa! Det finns knappt ord nog att beskriva hur tacksam jag är efter den här veckan, alla aktiviteter, all kvalitetstid, storstädningen och framförallt all mat. Så underbart! Och när jag sedan kommer hem nu på kvällen och hittar födelsedagspresenter och rosor på bordet, samt två tårtbitar i kylskåpet började jag nästan gråta.

Annars har dagen vart väldigt bra, vi vann över lustiga huset för andra dagen i rad och belönades med en "kaffe&bulle"-biljett. Jag fick även stå i spel litegranna och fick höra att jag var en riktig stjärna, det kändes väldigt roligt. Dessvärre slutade min mobil att fungera imorse och i samma sekund jag stänger av den inser jag att jag inte kommer ihåg min pinkod. När jag sedan kommer på den hittar jag inte telefonen. Vet dock vart jag har glömt den så jag hoppas verkligen att den ligger kvar imorgon. Men en julia utan mobil är inte rolig. Jag blir så extremt borttappad och onåbar, detta känns speciellt tråkigt en dag som denna (jag fyller år, WOHO!) så ska därför åka till jobbet tidigt imorgon och leta. Om jag vaknar vill säga...

KÄRLEK

1 kommentar:

Anna Hermansson sa...

Jaha, det är därför smset inte kommer fram! Då får jag väl höra av mig här då! GRATTIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kram