måndag 23 november 2009

en kärleksförklaring

Everyone I miss when I'm distant
Everybody's there
I need love, cause only love is true
I need every weekend I'm with you
And my friends cause they're so beautiful
Yeah my friends they are so beautiful


Det är något speciellt med vänner!
Det är något speciellt med att ha många vänner, många olika vänner.
Jag har världens bästa vänner, vänner jag har kännt olika länge och som jag känner olika väl.
Det är de jag har kännt i evigheter, som känner mig utan och innan och som alltid finns där.
Det är de man alltid skrattar med oavsett hur ledsen eller arg man var innan.
Det är vänner man inte behöver göra något med, man kan sitta på varsin stol tysta och ändå ha det underbart.
Det är dem man har träffat i tre dagar, men ändå driver med som att man hade kännt dem hela livet.
Oavsett vilken vän det är så har de en speciell plats, en plats ingen annan kan fylla.
En sådan helg som denna, när jag springer från den ena till den andra och hetsar för att hinna runt till så många som möjligt, det är en sådan helg då man inser hur viktiga ens vänner är och hur mycket de betyder.
Så det här inlägget, det är en kärleksförklaring till alla mina vänner!
KÄRLEK

Inga kommentarer: