söndag 29 november 2009

helgen

Och så var ytterligare en helg över.
I fredags tog jag det väldigt lugnt och tittade på Idol och Matrix. Igår fixade jag med min underbara nyframkallade foton, har bland annat förnyat mitt kollage. Sen var det mening att vi skulle se Miike Snow på kvällen, när vi kom dit var det dock en kö 4 gånger värre än en stickytorsdag och då varken Nathalie eller Joel är över 20 var det tyvärr bara att ge upp. Blev dock utgång ändå innan det var dags att sätta sig på tåget hem till Nathalie.
Vi somnade väl vid fyra och båda två vaknar och är pigga åtta imorse och då var det bara att gå upp och sen startade vi det härliga julbaket. Lussebullar och knäck har det bakats i mängder nu och julmusiken har sjudit ur högtalarna, helt underbart!
Vid halv tre åkte jag hemmåt igen och sen nu på kvällen har jag och Anna varit och sett på vinnarfilmen på Stockholms filmfestival. Den var bra, men lite för djup och rå. Vi hade dock roligt ändå, det är alltid lika mysigt att vara med Anna.
Imorgon är det skola igen, ska göra ett grupparbete i veckan på temat bilder och det känns väldit roligt faktiskt.

KÄRLEK

Inga kommentarer: