lördag 20 november 2010

Hets!

Nu ramlar jag ihop här i sängen, totalt däckad!
Jag snubblade precis på mina tofflor, jag gick in i dörren och tappade allt i handfatet.
På jobbet sprang jag runt, slavade, var EFFEKTIV och SERVICEMINDED! Ni anar inte!
Det är så oerhört lätt att vara glad när ens gäster också är det. Och tar hänsyn till att man är själv eller har väldigt mycket att göra. Låter en ta sin tid och snällt väntar. Det blir så mycket lättare då. Desto värre är de med de sura gästerna. Jag har aldrig riktigt förstått mig på dem och kommer nog inte göra det i framtiden heller. Vad tjänar man på att vara sur på någon som kommer ut med kaffe till en?
Som tur är har jag som sagt underbara jobbarkompisar som gör det lätt! Kände mig nästan lite otrevlig och sur på slutet eftersom jag var så himla trött. När jag nu sa förlåt för det fick jag "När du är sur är det som när en annan är på sitt bästa humör" som svar, känns bra!
Sov gott!

KÄRLEK

Inga kommentarer: