torsdag 18 november 2010

dagens

Dagens tema: havsfilmer, the reef var botten (hahahaa) och hitta nemo är alltid bäst
Dagens vardagslyx: lax och potatis i ugn
Dagens skills: diskning, har länge haft en förkärlek för det, i alla fall sålänge jag inte måste
Dagens hurtbullar: jag och mimmi då vi gick ner till byn och fixade lite i isande kyla
Dagens latmaskar: jag och mats innan mimmi kom och ryckte tag i oss
Dagens bästa: brevet från mormor och morfar
Dagens fix: norskt konto- och personnummer (som inte alls är logiskt eftersom mitt är 520789, sen när är börjar 12 med en 5a?)
Dagens låt: Beyond the sea med Robbie Williams och Astronaut med Salem
Dagens "just det, jag är i Norge": när taxametern börjar på 75

1 kommentar:

Emma sa...

Nej jag vet, dom är allt bra lustiga dom här norskarna. Mitt är 56 istället för 16, dom lägger på 40 av någon anledning. Vi måste skypa snart! Love