torsdag 4 november 2010

Vid protesfabrikens stängsel

Idag har det vart strålande sol så jag tog en liten promenix upp till backen för att känna på den lilla snö som var där. Mötte Mats och Kristofer, som båda hade gett upp åkandet och istället ville ta lite kaffe/te med mig. Mycket trevligt! Sedan bar det av hemåt till lägenheten för att säga hejdå till Louise, låna lite filmer av Ola och Moa och sedan fly undan städarna genom att hänga hos Mats och Mimmi. Trevligt med lite socialt umgänge. Nu har jag precis tittat på The Departed och ska nog börja flytta mina kläder, har nämligen bytt rum och tatt det innersta nu när det står tomt.
Och jag vet att jag kanske låtit lite smådeppig de senaste, men nog trivs jag alltid. Det är bara det att det inte finns så mycket att göra såhär innan säsongen kommit igång. Trysil är ju inte världens metropol, men snart blir det nog mer liv i lådan. Har i alla fall hittat lite människor att vara rastlös med.

KÄRLEK

Inga kommentarer: