onsdag 3 november 2010

nu händer det saker

Nu händer det minsann lite saker här uppe, med betoning på lite!
Idag har jag tvättat, handlat på Ica och mött Anton för första gången, Annikas pojkvän, mycket trevlig. Han berättade även att all fjällpersonal får 10% rabatt där, det är ju bra. Tyvärr är det fortfarande ganska så dyrt så jag och Louise tog hennes bil och åkte ner till Trysil och handlade på Kiwi istället, bästa lågprisbutiken! Tyvärr berättade även Louise att hon har sagt upp sig och flyttar hem imorgon. Det känns jättetråkigt för vi har verkligen kommit överens och haft riktigt roligt. Nu undrar jag mest om/när det kommer komma någon ny och flytta in här och vem det skulle vara. Spännande!
Jag har dessutom skaffat nya vänner och de sa att jag fick låna dvder utav dem om jag ville ha något tidsfördriv under mina lediga dagar. För typiskt nog var filmer och böcker något jag glömde ta med mig hit. Om det bara vill snöa ordentlige inatt så skulle jag vilja åka lite skidor också!

KÄRLEK

2 kommentarer:

Anna Hermansson sa...

Det låter inte som att du har det så kul där uppe... Trivs du?? Kram

Emma sa...

Synd att hon flyttar. Men vi håller tummarna för att nästa person som flyttar in är klockers :)