tisdag 4 januari 2011

jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt

Harry Potter-maraton med Ola och Moa är kvällsnöjet i Trysil just nu. Vi sitter och nördar oss sådär jättemycket, men de är ju så fantastiska böcker och filmer. Man bara måste älska dem!

Annars har jag, mamma och pappa vart ute i backen idag. Mycket snö och mycket blåst, men jisses vad fina backarna var. Det är så mysigt att ha dem här nu, och två dagar i rad i backen är lyxigt. Lite restaurangbesök, after ski och utflykter på det gör inte saken sämre!
Malin har kommit hit nu också, vi åkte skidor ihop lite idag och ska ha after ski/after work ihop på torsdag efter jobbet. Roligt med lite besök här uppe. Och roligt med lite mer snö, det är välbehövligt! Så nu hoppas jag att det snöar hela veckan så att jag kan åka igen om en vecka när jag är ledig nästa gång.

KÄRLEK

Inga kommentarer: