måndag 3 januari 2011

whatever you like

Sådärja! Gott nytt år!
Hoppas att ni hade en lika rolig nyår som jag hade. Det blev lite galet, men skoj det var det.
Kidz klubben gick bra, lite kaos, men jag och Ola klarade det galant. Sedan var det förfest hos Mimmi och Mats, ett 12-slag med massa fyrverkerier och sedan utgång som var party!

Gårdagen på jobbet var fnissig så att säga. Alla hade olika berättelser från kvällen innan och det ena skrattet avlöste det andra. 9 timmars jobb med dubbellön gjorde inte dagen sämre.

Idag jobbade jag fyra timmar, sedan gick jag hem och väntade. Sedan kom de! Mamma och pappa är här och hälsar på. De bor på hotellet och stannar tills på torsdag. Så ikväll har vi bowlat, ätit mat och myst. Imorgonbitti blir det backen och sedan skattekontoret, så att jag kan få någon lön detta året också.

KÄRLEK

Inga kommentarer: