fredag 21 januari 2011

we are nowhere and it's now

Ibland älskar man bara säsongslivet!
När man sitter ensam hemma och har tråkigt. Då drar man på sig skorna, tar nyckeln och mobilen och går och knackar på första bästa dörr. Att man har på sig slappaste mjukiskläderna och ser ut som en blekfis i ansiktet gör absolut ingenting, för alla vet att de dagarna kommer och de flesta faktiskt går runt så. Att det sedan råkar vara en förfest man hamnar på, där det är musik, seriösa samtal och dans gör absolut ingenting. Det är korttrick, skratt i mängder och klädbyten. Jag har så himla bra jobbarkompisar och vet inte vad jag skulle göra utan dem. När de andra sedan drar ut, då tar jag mina mjukiskläder, Bertils jobbshorts och ett glatt humör och går hem till mig för att sova. Festen får man ta en annan gång, hänget kan man ha hela tiden!Marginaljustera

KÄRLEK

Inga kommentarer: