onsdag 27 april 2011

jag är som en boll i ett flipperspel

Sådärja, ytterligare en dag på Grönan avklarad, och vilken dag! Glass, utbildning, pepp, idésprut, engagemang med mera. Om gårdagen var rolig så var det inget jämfört med dagen. Igår var jag nog mest glad över att vara tillbaka, men idag kände man verkligen att det är ett jobb vi har att göra i sommar. Ett oerhört roligt jobb dessutom. Vi har gått igenom allt vad det innebär att vara 5-kampsvärd, vilka mål vi har med säsongen och vad förväntningarna är. Känns så otroligt givande att vara en sådan lite grupp som jobbar, och samtidigt är så beroende av så många och sig själv. Tror inte att jag haft ett mer lärorikt jobb någonsin, och jag vet inte riktigt vad som skulle kunna överträffa det heller. När man sedan jobbar med så inspirerande människor ger det en ännu mer. Om jag säger såhär, vi skulle slutat 5, men kom därifrån halv 8 eftersom alla hade så mycket idéer, tankar, tips och roliga minnen att dela med sig av. Så om någon har tankarna på en 5-kamp i sommar och vill ha en ännu roligare upplevelse, gå in på länken här


Om ni inte har tänkt tanken innan är det dags att tänka om, för er och min skull. Jag vill ju ha massa grupper, så att jag faktiskt får göra det jag älskar!

Så lite reklam där också, men mest för min skull, hehe.


Annars bär det av tillbaka upp mot Trysil imorgon, känns både bra, men även lite konstigt. Måste säga hejdå till allt och alla på riktigt, men samtidigt kommer det vara så tomt där att jag inte vet vad jag ska ta mig till...


KÄRLEK

Inga kommentarer: