söndag 17 april 2011

Party rock anthem

Oj, nu var det nästan skamligt hur längesen det uppdaterades här. Men det har vart fullt upp och jag har inte riktigt haft tid med datorn den senaste vecka.

Förra helgen var Pehå och Dannie som sagt här, riktigt roligt att ses igen. Det var mysmiddag, utgång, häng och framförallt snowboardåkning. Gäller att hitta sådana roliga saker såhär sent på säsongen, typiskt mig! De hann knappt åka i Söndags innan jag packade en liten väska och åkte med delar av Sindre-gänget till Sälen för att titta på September. Vi hyrde en billig liten stuga för att stanna över natten. Väl på Harrys mötte vi partybussen från Trysil, och va roligt det är att träffa alla på något annat ställe än här. Det var väldigt skönt att stanna kvar över natten också och inte behöva sätta sig på en en-timmas bussresa tillbaka. I måndags var det annars en ganska slapp dag, var ju tvungna att peppa inför resten av veckan. I tisdags var det så sista Supertisdagen, först jobb, sedan brädåkning med Mimmi, grillning, förfest i Smottestua och sedan upp till Knettan för sista gången. 835(!!!) bilder, massa dans, pulkaåkning, firande av Sandra, skipuben och ett x-antal skratt senare kommer vi så hem och lägger oss. Bara för att vakna till en ledig önsdag vilket innebar ännu lite mera snowboarding och sedan tillbaka till Sälen för Hoffmaestro. Tacopaj, chokladtårta och sedan åter tillbaka på Harrys. Jag, Mimmi, Johanna, Freddan, Andreas, Peter och Anton var så pepp som man bara kan bli och vilken spelning sen. Det var en timmas konstant hoppande, så svettigt det bara kan bli och sjuk extas efteråt. Bästa spelningen jag vart på med dem, det går inte ens att beskriva vilken energi det var. Jag, Mimmi, Johanna och Peter stannade sedan hos Mimmis kompis över natten och begav oss tillbaka på torsdagen, men först det obligatoriska stoppetdonken. Aningens slitna efter veckan hade vi filmkväll både i torsdags och fredags. Somnade i soffan i källaren båda dagarna, men det är så mysigt så. Igår åt jag, Sandra och Malin middag på Steak house för att fira att Sandra fyllde 20 i tisdags, riktigt gott och mysigt. Sedan skulle vi ut igår för att fira att påskveckan har börjat, dock var alla så trötta så vi gick och bakade äpplepaj mitt i natten istället. Husmor, check!

Nu är det söndag och jag håller på och laddar upp alla bilder på facebook. Skulle även vart och badat men valde att tvätta istället, vad gick fel?


KÄRLEK

Inga kommentarer: