torsdag 22 april 2010

across the overpass

Sakta men säkert börjar allt klarna. Hade seminarie idag och de olika modellerna vi pratar om i skolan börjar bli greppbara, däremot vet jag att jag har fruktansvärt mycket kvar att läsa och väldigt lite tid. Då jag ska jobba HELA helgen finns det inte mycket tid att ta där heller, men löser det förhoppningsvis nästa vecka när vi ska ha våran numera traditionella tentaplugg-grupp.
Inför morgondagens premiär på grönan är jag faktiskt aningens nervös också, vet inte riktigt vart allt är och vad jag ska göra. Antar att det är därför de har ett genrep, för att vi just ska lösa de sakerna. Hoppas bara att det blir varmare än idag. Nu ska jag iväg och träffa min kära mamma eftersom hon är i stan och Mirrhe har övergett mig för Monaco...
KÄRLEK

Inga kommentarer: