onsdag 7 april 2010

thunder road

Vilken vecka. Hetsen är här.
Kom till lägenheten vid kvart över tolv igårnatt och läste igenom det jag strykt under i mitt manus från grönan då. Vaknade imorse och var i skolan tio till ett, åkte till stan för att köpa present år Erik och Malte, hämtade även mina återfunna nycklar, hem för att läsa på om Blå tåget. Ta tunnelbanan till familjen Sjöstrand för att fira Erik tillsammans med sex stycken galna barn. Massa mat och innebandymatcher senare satte jag mig på tunnelbanan hem igen. Läste i min skolbok om kvotering både på vägen dit och hem. Nu sitter jag och läser på om Jetline och försöker ta anteckningar inför morgondagens körutbildning på grönan. Den är mellan tio och tolv, sen är det bara hem och läsa på om Kosovo inför ett skolarbete och sen ska jag plugga inför högskoleprovet och läsa i alla andra skolböcker. Som sagt hetsen är här, men efter söndag blir det förhoppningsvis bättre.
KÄRLEK

Inga kommentarer: