måndag 5 april 2010

crooked teeth

Bättre sent än aldrig. Nu har jag äntligen sett Snabba cash och den var lika bra som jag hoppats på. Lite rå, men för det mesta bara bra. Hoppas verkligen att den omtalade tvåan blir av nu också, för jag är inte riktigt klar med den.
Annars sitter jag här i köket och väntar på att klockan ska bli 00.00 så att jag förhoppningsvis kan lyckas få en biljett till Stockholm också. Känner mig, som alltid, lite vemodig nu när jag ska åka tillbaka upp. Vill inte lämna Göteborg, men vill samtidigt upp. Jag vet att det kommer bli bra när jag väl kommer till Stockholm, men kan inte låta bli att tänka på enkelheten som på något speciellt sätt finns här hemma. Och att konstant omges av de personer som älskar en och bryr sig om en. Att alltid kunna umgås med någon. Det finns inte på samma sätt i Stockholm. Inte samma trygghet.
Nu fick jag ingen biljett heller, det går aldrig riktigt som man tänkt sig... Missar morgondagens föreläsning, men får ta och läsa här hemma istället. Och jag får ju en till dag i Göteborg!
KÄRLEK

Inga kommentarer: