måndag 26 april 2010

helgen och tentor

Sitter här och läser anteckningar, gör scheman i excel, gör nya anteckningar och dricker te. Måste hålla mig vaken och läsa lite till, det är tungt för ögonen har svårt att hålla sig uppe. Har inte riktigt haft tid att vara trött i helgen därför kom allt efter. Jobbet har gått väldans bra och jag längtar efter sommaren. Att få hänga med alla underbara jobbarkompisar och barn hela dagarna och slippa tentor som gnager i bakhuvudet. Efter jobbet igår var det söndagspub och det var supertrevligt, eftersom jag har världens mest sociala jobb så är ju alla som jobbar där lika sociala och man får vänner på fem sekunder = många nya vänner. När jag vaknade upp imorse försvann dock leendet ganska direkt när jag insåg hur mycket jag har att läsa tills torsdagens tenta. Känns sådär halvroligt, men det ska nog lösa sig.
Pappa är här och peppar och bjuder på middag. Gott!
KÄRLEK

Inga kommentarer: