tisdag 20 april 2010

vi har blivit en person

Har precis skrattat i en timma åt våran favoritserie, okej vi har två, men en av dem. Cougar Town. Fantastisk serie!
Har även insett att efter 4 månader tillsammans har jag och Mirrhe i princip blivit samma människa. Vi gör allt likadant, tänker likadant och våra liv är identiska. Vi pluggar 90% av alla vakna timmar, går alldeles för långa promenader så att vi får ont i fötterna, äter matlådor med korvstroganoff och tittar på tv. Extremt tragiskt liv, men vi har väldigt roligt faktiskt.
KÄRLEK

3 kommentarer:

tina sa...

.. vet Julia! Det var alldeles för längesen .. ses i sommar ? Jag saknar er. ALla har väl haft fullt upp och ibland blir det ett glapp antar jag.. Saknar er!

Mirrhedjuret sa...

haha! "extremt tragiskt liv, men vi har kul faktiskt!".. haha FAKTISKT. klart vi har kul!! alltid :)

du är min bäääästa roomie ever. älskar dig SÅÅÅHÄR MYCKET!! o mer.
KOM HEM NU IDIOT JAG ÄR JU ENSAM OCH HAR TRÅKIGT.

djuret älskar dajjjj bacon!!!!!

Julia sa...

Tina: Ja! Du borde komma hit, hade vart så himla roligt. Vad ska du göra i sommar?

Mirrhe: Jag är hemma! Men vad gör du då, jo åker till Monaco... Deppigt!