måndag 3 maj 2010

en luftballong, ytterligare ett tecken på ljusare tider

Så var det ny vecka igen och även en ny kurs. Internationell politik är det som gäller nu, känns roligt och som en relativt greppbar kurs. Var dock oerhört trött idag efter helgens jobb, så däckade av i cirka två timmar när jag kom hem. Det är ganska sjukt egentligen hur man totalt kan förtränga trötthet under några dagar och när man sedan slappnar av slår den till direkt. Tur i alla fall att det är något jag är bra på. Känns som en nödvändighet för att jag ska klara av våren nu med så mycket jobb och skola.
Annars har helgen gått superbra, fortsätter att bygga på min umgängeskrets och samtidigt lära mig fler attraktioner. Lite stressigt och långt ibland, men för det mesta bara oerhört skoj!
KÄRLEK

Inga kommentarer: