söndag 23 maj 2010

hundratals barn senare

Ojojoj, är så trött så jag tror att jag ska ramla ihop vilken sekund som helst nu. Ändå sitter jag här vid datorn. Idag är det framförallt barn som har tröttat ut mig, eller snarare deras föräldrar. Jag undrar egentligen hur många korkade frågor en person kan ställa och hur många barn det ser ut som att jag kan bära/hålla koll på samtidigt. Trots detta har dagen gått oerhört snabbt och solen har strålat hela tiden. Sjätte dagen i rad barbent! De sista timmarna var de bästa, då såg jag bland annat 8 luftballonger samtidigt, hade världens sötaste barn hos mig och sedan fick jag vara på jetline.
Erik är även här och hälsar på nu, vilket innebär att jag hade pannkakor som stod och väntade på mig i kylen nu när jag kom hem, fantastiskt. Imorgon ska jag äta frukost på espresso house med Ida, supermysigt!
KÄRLEK

Inga kommentarer: