torsdag 6 maj 2010

we are all embers from the same fire

Jag har hittat sommarens smultronställe. Mormor och morfars balkong. Har spenderat ett x antal timmar där idag och tror minsann att jag till och med har fått lite färg. Inte nog med att det är sol och nästan alltid lä så bjuds det ständigt på saft och kakor och sällskapet är underbart! Så från och med nu ska jag spendera alla lediga soltimmar där. För övrigt har jag vart hemma hos Sjöstrandarna idag och lekt med mina små kusiner. Börjar känna mig så hemma där nu att det bara är att gå in och börja rota runt direkt. Gick även en långpromenad med Fanny för att hämta Erik och insåg, för hundrade gången, hur mycket jag älskar våren när allt börjar bli grönt. Imorgon är det dags att jobba igen och det ska bli roligt, hoppas att jag får lära mig fler attratkioner i helgen.
KÄRLEK

Inga kommentarer: