måndag 10 maj 2010

ny vecka, ännu mera jobb

Så var ännu en helg över och det var dags för måndag. En grå och äcklig måndag ser det ut att blir, jag hoppas innerligt att vädret ska bli bättre i veckan än helgen för regn och grönan gick bara halvbra ihop. Folk kom, men det var kallt. Igår fick jag i alla fall lära mig ännu fler nya saker och det var jätteroligt. Efter det var det dags för den traditionella åkturen i jetline för att testa bromsarna innan det som vanligt var pubkväll som gällde. Veckans kändis var för övrigt Måns Möller som kom och hälsade på igår.
Den här veckan är det Kristihimmelfärd vilket innebär att det är jobb onsdag till söndag, som tur är så har jag bara föreläsning idag och på onsdagoch då är det innan jobbet så ingen skola försummad på grund av jobb. Nu ska jag spela lite piano innan det är dags att göra sig iordning och åka till SU.
KÄRLEK

Inga kommentarer: