måndag 13 juli 2009

20



Och så var man 20!
Den längsta födelsedag jag firat dessutom. Allt vörjade med att fyra killar dansade runt nakna på scenen när SMK spelade. Därefter ramlade det ena smset in efter det andra med gratulationer. Det allra roligaste och mest oväntade smset kom iaf från Grant i aussi. Så sjukt roligt att höra ifrån honom igen! Sedan var det en förvånansvärt bra Thåström konsert innan vi packade ihop våra saker, sa hejdå till halmstad och satte oss i bilen. Klockan var då 02.45, fyra timmar senare hoppade jag ur bilen upp i hagen och tog min väska, kudde och blomman jag fått av fritte och emma i händerna och vandrade hemmåt.
De första timmarna hemma kändes dock inte så födelsedagiga eftersom Clara var den enda som var hemma och hon sov, så jag fördrev tiden med ett bad, att dammsuga och läsa lite.
Vid tretiden kom mina älskade vänner, Anna, Linn och Jenny, hit med kakor som de hade bakat och vi hade en mysig födelsedagsfika samtidigt som Hedda, mamma och pappa droppade in. Även Calle tittade förbi en liten snabbis!
På kvällen kom Bea hit och Mirrhe överraskade och allihopa åt födelsedagsmiddag! M-m-m!
Grillat och chokladfondanter till efterrätt! Och så fick jag underbara presenter, en sjal, handduk, karameller, pengar, fotoalbum (nu ska här pysslas), stövlar och en ny mobil!


Tack alla som förgyllde min dag!
KÄRLEK

Inga kommentarer: