fredag 31 juli 2009

Saker att göra en fredagkväll när man inte är på U2!

  1. Stå utanför
  2. Träna på Sportlife
  3. Kolla vem som säljer billigast korv till efter konserten imorgon
  4. Hänga på BK för att äta glass och lyssna på han i kassan som har så underbar röst
  5. Se hur många gånger man kan köra mot gult (ibland väldigt långt gånget gult) och hur många gånger man kan gå vid röd gubbe
  6. Lära sig Chapeau-Claque med Ted Gärdestad
  7. Gå till en talpedagog

Några alternativ jag och Fritte brainstormade fram idag. Vi provade även på alla utom 2:an och 7:an. Däremot såg vi en kille som tränade på Sportlife vid halv 11 när vi gick förbi och sen har vi båda insett att vi behöver gå till en talpedagog då våran svenska har blivit så katastrofalt dålig. Några bevis på det:

Frida - "Det gör jag väldigt bra ...fel på"
Frida - "Jag är ju helt dyslexi"
Julia - "Det är som de ryska, eller va?! Jag menade egentligen att jag blev sugen på att se en Bond-film" Frida - "Ja, fast finska är ju väldigt coolt"

1 kommentar:

Frida sa...

hahah asså de är det bästa jag sett! & jag ska lära mig prata svenska nångång.