söndag 12 juli 2009

hultan 09

Ojojoj, sicken festival!
Ösregn, misär, extas, husvagn och de bästa konserterna jag sett!
Hultsfred 09 känns som en festival jag kommer minnas, både på gott och ont.
Jag har sett en av de bästa konserterna i hela mitt liv, The Killers. Helt sjukt! Jag har även sett Kings of Leon och White Lies.

  1. The Killers
  2. White Lies, The Sounds, Mandos extranummer och Kings of Leon
  3. SMK

Har även fått med mig en hel del sjuka citat hem;

  • Frågan är inte hur jag ser ut, utan OM jag ser ut! - Emma
  • Mer dryck, mindre penis! - Fritte
  • Curly shrek! Mr Shangtilt 09! Vilken sorts träd? - halmstadsgänget
  • Jag ska gifta mig med en dalmas, en norrman eller darth vader! - jag
  • Det luktar som att en grävling har hoppat upp och självdött i min mun! - någon random

Och det var bara ett litet urval. Antagligen kommer ingen utom jag och fritte skratta åt detta, men skitsamma!
Överlag har det iaf vart en rolig festival och att bo i husvagn är den största festivallyxen man kan hitta!

2 kommentarer:

Frida sa...

hahaha ja, jag garvar! Ingen får misstolka mitt citat dock! Det låter inte så rätt när man läser det sådär, men det var ju rätt i sammanhanget...även om jag inte kommer ihåg just det sammanhanget just nu! haha

Julia sa...

Hahahaha! Ditt citat är typ det klockrenaste!
Och jag kommer mycket väl ihåg sammanhanget, men det blir mycket bättre om vi skippar det:)