fredag 16 januari 2009

higher ground


Så var det fredag igen och jag ska alldeles strax bege mig till Pehå för att umgås med dem ikväll, det ska bli sjukt roligt för det va så längesen nu. Näst sista dagen på jobbet, det känns lite konstigt, men samtidigt så otroligt skönt. Jag och Anna bjöd på kärleksmums också, göödh!

Jag satt precis i köket och diskuterade avresan med mamma och pappa och insåg att pappa åker till Sälen en vecka innan jag ska åka och sen åker han därifrån direkt till Stockholm, jag kommer alltså behöva säge hejdå till honom en hel vecka innan vilket innebär om 1½ vecka, läskigt och jätteledsamt. Menmen, det löser sig antagligen på något sätt.

Igår opererades linnet bort sina halsmandlar, jag och Anna hälsade på henne på sjukhuset med blommor och kort och hon såg så ynklig ut, men verkade ändå må bra så det va tur. Nu ska hon minsann bli av med halsflussen som hon behövts dra med alldeles för mycket. Fast bli frisk snart linnet så vi kan leka massa innan vi åker.

LÄEP!

Inga kommentarer: