onsdag 14 januari 2009

Take me by the hand


?

Ett stort frågetecken är det enda jag känner just nu, jag känner mig alldeles tom inuti och det känns som att jag vill få ett ryck a'la Billy Elliot och bara springa ut på gatan och dansa hjärnet. Jag har dock ingen aning om vad det beror på. Har haft en bra dag och har lekt med anna efter jobbet och har precis insett att jag komemr träffa så mycket människor som jag tycker om nu de närmaste veckorna och jag tror att det är en bidragande anledning, då kommer jag så tydligt märka att jag snart åker.

Vänner är det bästa som finns, det är verkligen det. Jag blir glad av att tänka på mina vänner, alla snälla, glada och allmänt glädjespridande vänner! Ni gör så att jag klarar av sådana här dagar, dagar som är ett stort frågetecken.

Inga kommentarer: