söndag 4 januari 2009

Linn

Så har du åkt.
Jag kommer inte träffa dig på nästan 6 månader och har nog inte riktigt förstått det. Det känns som att vi ska träffas imorgon och alla dagar som jag är kvar i Sverige, och som att du sedan ska komma till aussi och hälsa på oss. Jag tror inte att jag vill förstå att du åkt igen. Igår kväll precis när jag skulle gå och lägga mig insåg jag att den tiden du var i Paris i höstas bara är hälften av hur lång tid vi inte kommer att ses på nu. Då började jag gråta. När jag va hos dig igår och sa hejdå i racerfart innan jag va tvungen att åka hem igen så visste jag egentligen att det va hejdå för lång tid, men som sagt förstod jag det nog inte. Därför tillägnar jag detta inlägg till dig. Du är världens bästa Linn och en av mina allra bästa kompisar! Jag kommer sakna dig så fruktansvärt mycket i Australien, men när jag kommer hem igen ska vi leka nästan hela tiden och ha det så roligt så och tills dess är mail och skype ett måste. Ha det underbart nu så ses vi om ett tag men hörs garanterat innan dess. Jag älskar dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tog en liten stund innan jag hittade din blogg :) Jag saknar dej redan otroligt mycket, älskar dej och du kommer ha en utav de bästa tiderna i tid liv de kommande månaderna. Men till sommarn.. då blir det den ALLRA bästa!