torsdag 12 februari 2009

crabrace

Aaah, det ar sa roligt med alla kommentarer. Fortsatt sa!
Sa, vad har hant sen sist? Inte sa jattemycket. Vi var i Bondi Junction igar och gick i massa affarer. Blev sa grymt shoppingsugen, ska handla massa klader det sista jag gor innan jag aker hem. Massa superfina sommarklanningar och sant. Sicken fest!

Igarkvall fick vi gratismat tack vare varat hostel, hamburgare och pommes, grymt gott! Vi var pa ett stalle har i bondi som heter the Shack, dar var det senare pa kvallen crabrace, mycket festligt. En helt galen kille auktionerade ut krabbor och den svenska krabban kom tvaa till sist. En irlandare kopte en krabba for 30 dollar, alltsa lite drygt 150 spann. Inte okej! Som tur var sa vann den krabban. Kvallen var mycket trevlig aven om vi stotte pa en nagot mystisk man som inte pratade men forsokte ragga pa Mirrhe med ett ljus och ett pepparkar. Det gar inte riktigt att beskriva, men skoj var det iaf.

Far se vad som hander idag. Hor av mig snart igen!
Jag saknar fortfarande alla supermycket!
KRAMAR!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hostel säger du... du vet väl vad som brukar hända på sådana?!?!?(syftar på en viss film...)
Nu blev du allt lite uppskrämd inte sant?! Men jag har den perfekta medicinen, OM nu alla hemskheter vi ser i filmer finns då BORDE ju alla trevligheter också finnas! Så det skulle inte förvåna mig om du nere i dödscellen blev räddad av spiderman eller liknande...oh well...
Ha det fortsatt roligt.