lördag 14 februari 2009

Happy valentines day!

Glad alla hjartans dag!
Jag saknar er och alskar er, men har det bra!


Vi bor nu i Sydney tillsammans med Ida och Alexandra. Jag och anna bor i ett rum och de i ett. Sa, i mitt och annas rum bor det 6 stycken andra extremt osociala manniskor som gor att det inte direkt luktar hallon pa rummet utan mer omkladningsrum/killsvatt. Halvnice, men det gar sa bra sa. Sista dagen pa Bondi spenderade vi mest inomhus da vadret va sadar, pa kvallen gick vi dock till The Shack igen tillsammans med tva lite sma konstiga kanadensare vi hade traffat. Val pa the Shack var det Beachparty och de va bara massa rajvmusik och trevligt folk, aven en del mindre trevligt folk, men dem skrattade man mest bara at. Igar fluyttade vi som sagt hit och var da tvugna att skiljas fran varat alskade Mirrhe/plasterdjur. Det var valdigt traikgt, men vi traffar nog henne snart igen, aker antagligen forbi Manly och halsar pa henne nagon dag i veckan. Pa kvallen igar var vi pa ett underbart indiestalle, bara massa grym musik och jag lyckades "vinna" en Kings of Leon - limited edition skiva med tillhorande livedvd. Kvallens absoluta hojdpunkt!
Men vi traffade aven massa trevliga manniskor och det va roligt. Ett killgang dar vi allihopa fick varldens moderskanslor for en av killarna, det var skoj. Valdigt mycket trevliga australienare har vi stott pa ute, det ar riktigt roligt. Det roligaste nar man ar ute ar dock de "konstiga" manniskorna, en superhypad kille igar som var sa svettig att man kunde vrida ur hans troja till exempel. Som pricken over i:t var han dessutom som en mini kopia av Sylvester Stalone i Rocky ocksa.

Idag ar det som sagt alla hjartans-dag. Det har kanske inte riktigt firats an, vi skall dock pa bio ikvall och se en romantisk komedi for att gora det lite mysigare. Och aven ata chokladhjartan:) Jag och Anna akte aven ut rill Rose Bay och hamtade ut en blombukett som Calle hade skickat sa nu ar varat rum lite mysigare iaf, vi funderar aven pa att satta upp varan Darinaffisch for att piffa till det hela lite.

Ha en underbar dag! All min KARLEK till er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Darling! Snart kommer jag allt, hoppas vi kan bo och laga mat och greja da! hahahah.. det ar det jag saknar mest... Soker ni jobb? Jag har inte hunnit lasa igenmbloggen an, men ska! puss

Anonym sa...

Kärlek till dig med! Massor!