lördag 23 maj 2009

I stand here still

Näsan rinner och halsen bara retas. Sen jag kom hem har jag bestämt mig för att vara hurtig, ekonomisk, miljömedveten m.m och hur är jag det på bäst sätt om inte genom att cykla. Så de senaste dagarna har jag cyklat fram och tillbaka till stan, kompisar och vart jag nu ska. Det enda dumam med det är att den innan lite mesiga förkylningen nu verkligen har slått ut på riktigt. Jag har blivit dunderförkyld. Orkar inte göra något och igår fick jag skippa cykeln när pappa erbjöd skjuts istället.
Däremot har jag blivit bästavän med Spotify och kan äntligen lyssna på tingsek igen, har inte hittat den senaste skivan någonstans och den funkar ju inte att skicka heller. Han kommer dessutom till Liseberg i sommar, det gör även Daniel Lemma, Timbuktu och Håkan såklart. Min konsertsommar är helt underbar och jag längtar så mycket.

Nu de närmaste är det dock alla studenter som gäller, känner fler 90:0r än jag anade och det ska bli jätteroligt, det enda som är lite trist är att väldigt många tar på samma dag så man får kuta emellan. Det ska nog gå bra ändå. Först ut är iaf Polhem, reda på onsdag och då är det skolgård, mottagningar och sedan äen studentfesten som gäller. Ja jisses va roligt det ska bli!
Nej nu ska jag göra mig iordning så att jag och pappa kan ut och övningsköra snart.
5:e gången på 4 år, bra jobbat ändå.

Kärlek!

Inga kommentarer: