torsdag 20 augusti 2009

24 timmar kvar

Om 24 timmar bär det av! Från och med imorgonkväll och ½ år framöver är jag 08:abo! Oj vad jag är spänd! Borde verkligen inte sitta här nu utan packa för fulla muggar, men det är ju så tråkigt. Även om lägenheten redan är möblerad och det mesta finns där så är det ändå mycket saker som ska med. Saker som mest bara ligger på mitt golv nu och inte i sina väskor. Min stora fråga är hur vi ska lyckas få upp allt imorgon...

Men nu till det viktiga!
Kom och hälsa på! Det är en begäran. Så fort någon har vägarna förbi huvudstaden måste ni höra av er, jag kan bistå både med sovplatser och trevligt sällskap! Jag lovar :) Jag vet även att alla vill till Sthlm... Så nu har man ytterligare en grym anledning att vilja göra ett besök på Sveriges baksida. Hör av er lite innan bara.

KÄRLEK

Inga kommentarer: