lördag 29 augusti 2009

WOOOOOW!

EXTAS!
Det gäller att skriva när det precis har hänt, då är känslorna som mest samlade (fast antagligen spretiga). Det känns inte som jag kommer få ut så mycket av det här inlägget, men det går bra ändå för nu är jag glad!
Popaganda var hur bra som helst! Lykke Li och MGMT på samma kväll! Två helt sjukt bra konserter. Lykke Li är partyt själv och sen stod jag och Pehå LÄNGST FRAM på Mgmt! Det var självklart kaos då alla tryckte på för att komma längst fram och det slutade med att ca 30 pers ramlade, jag och Pehå som agerade vardagshjältar flera gånger ikväll drog upp ett flertal av dem på fötter igen.
Det ösregnade även under hela konserten och hela vägen hem. Eftersom vi cyklar överallt i Sthlm nu så cyklade vi även både dit och hem nu. Fast från Slussen och hela vägen hem sprang jag! Vi blev nämligen stoppade av trafikpolisen på Götgatan och de informerade oss om att det är förbjudet att skjutsa på cykel så vi tyckte att det var bäst. Slapp dock böter och allt så alla vuxna kan vara lugna. Nu är jag bara glad!
KÄRLEK

Inga kommentarer: