torsdag 6 augusti 2009

500 days of summer


Det är längesen jag längtade så mycket efter en biopremiär som jag gör nu. Senast var nog Kenny Starfighter iof, men då var jag ju inte ens hemma. Nu längtar jag iaf jättemycket till oktober. Jag och Linn funderar t.o.m på att åka till USA bara för att slippa vänta så länge.
500 days of summer heter iaf filmen vi längtar efter så mycket! Den verkar vara supersupersupersöt och att det dessutom är zooey deschanel och joseph gordon-levitt (han från 10 orsaker att hata dig) som har huvudrollerna gör det hela väldigt mycket bättre.
Jag LÄNGTAR! Kolla in trailerna på youtube så hoppas jag att ni blir lika sålda!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan säga Jullebulle att jag har varit hypad sen jag såg trailern för några månader sen...
UNDERBAR!!!
Och det är en massa Regina Spektor-låtar med också...

Pehå sa...

Jag är såld! Premiär for sure!

frida sa...

har aldrig vart såldare

Julia sa...

Underbart erik, det blir ju bara bättre och bättre! Premiär är det enda rätta!

Kim Nordlund sa...

Jag är också SÅ sugen!