torsdag 6 augusti 2009

sicken härlig kväll

Igår fyllde Pehå år och det betyder utgång! Det är tydligen alltid fint väder på hennes födelsedag, så även i år, vilket kändes helt underbart efter två veckort med konstant regn.
Vi åkte iaf in till Slottskogen vid halv 7 för att ha picnic! Vindruvor, subwaymackor, naturgodis och en fryst blåbärspaj stod på menyn.
Därifrån åkte vi hem till Bea för att förfesta lite och sätta pajen i ugnen så att den skulle bli ätbar. Jag älskar Beas lägenhet, hon har fått det superfint där.
Vid kvart i 11 åkte vi iallafall in till Styrbord Babord och jag och Pehå fick gå före i kön och komma in gratis bara för att vi gick med Bea. UNDERBART!
Linn kom också efter ett tag och man mötte massa människor man kände vilket var superroligt. Helt underbart ställe att gå ut på förövrigt, båtar är ändå båtar. Shit vad jag svamlar nu, men låt gå!
Vid 12-halv 1 kom iaf Kim och Linnéa och de övertalade mig att stanna med dem när de andra skulle gå och tur var väl det för annars skulle inte jag och Linnéa sett en viss person när vi senare gick därifrån. När vi går ut går jag nämligen lite lätt in i en människa, och detta är alltså inte vem som helst utan HÅKAN HELLSTRÖM! Jag gick in i Håkan igår! Helt sjukt! Jag vet inte om någon annan kan få den här känslan när någon rör en. Hur man flera timmar senare nästan känner sig lite varmare på det stället. Efter en kram kan man fortfarande känna händerna på ryggen eller om någon skakar hand kan man fortfarande känna det efteråt. Det är lite svårt att förklara, men så kände jag iaf hela resten av kvällen igår. På armen där jag hade gått in i Håkan var det liksom varmt. Jag vet att jag är patetisk och aningens konstig, men det har jag alltid vart och kommer alltid vara.

KÄRLEK

1 kommentar:

Pehå sa...

nånånå! Jag är jätte-jealous! Och jag förstår precis