lördag 5 september 2009

bara dårar rusar in

Vilken kväll!
Den blev bra ändå, hela helgen verkar förresten bli en riktig höjdare. Det gäller bara att skicka några sms så löser sig allt. Ikväll var det ju som sagt Håkan Hellström på Gröna Lund. Jag har missat det en gång innan och tänkte inte missa det nu igen. Det såg dock mörkt ut länge, på flera sätt. Trodde att jag skulle få gå själv och dessutom i ösregn, men tänk vad snabbt saker och ting kan förändras. Issa blev frisk och himlen klarnade upp.
Jag träffade Issa i stan innan för att fika och prata om gamla Sälen-minnen och livet i största allmänhet, mycket trevligt. Så småningom (lite försent) begav vi oss iaf till grönan och Håkankonserten, missade till och med de första låtarna, illa! Men vi lyckades tränga oss riktigt långt fram, jag har nog bara stått närmre max två gånger, fast detta var ju på sidan. Det var, som alltid, superbra! Det är något speciellt med Håkan, oavsett hur många gånger jag har sett honom så infinner sig den där magiska känslan gång på gång, jag vet inte riktigt om jag skall skratta eller gråta. Jag mår bra samtidigt som jag ryser. Allt är dock på ett väldigt positivt sätt.
Efteråt åkte vi iaf hem till Issa, hon bor superfitn på söder och satt och pratade. Vi har även bestämt att vi ska fika och ha filmkväll i veckan, jag jobbar på det sociala, äntligen!
Imorgon skall jag först på husvisning med Malin och Björne och sen hem till familjen Cardell-Sund i Sollentuna på lunch, middag och myskväll och på söndag skall jag och Anna på Harry Potter på bio. Som sagt en mycket bra helg att vänta!
Nu ska jag äta pannkakor och sen sova!
KÄRLEK

1 kommentar:

H sa...

Jag drömde att du hade varit och fikat med Håkan ett par gånger utan att säga det till mig, weird dröm..