fredag 18 september 2009

Göteborg

Snart bär det av, om två timmar kommer pappa hit och hämtar upp oss och sen är det bara en femtimmars bilfärd innan jag är hemhemma igen!
Fast jag hinner knappt komma hem innan vi ska in till Liseberg för att ikväll se Håkan...igen! Tredje gången i sommar, men förhoppningsvis tredje gången gilt, har missat början på båda de tidigare konserterna. Efter det blir det utgång, med så många som möjligt. Har insett att jag verkligen inte kommer hinna träffa alla den här helgen så försöker ta så många som möjligt på samma gång.
Imorgon sen ska jag hämta en bok på biblioteket och leka med Kim innan det blir middag hemma med la familia på kvällen och efter det troligtvis filmkväll med de delar av NARL som kan.
På söndag kan jag nog leka med någon på dagen och sen bär det av hemmåt igen på eftermiddagen. Er som jag inte hinner träffa, misströsta inte jag kommer ner om två veckor igen och då stannar jag i mer än en vecka! Woho!
Kärlek

Inga kommentarer: