söndag 6 september 2009

pannkakor med socker och lime

Just nu sitter jag här i lägenheten och bara trivs. Det där lät lite som Ernst, men jag gör det. Jag har haft en supermysig helg och nu har jag precis ätit pannkakor med lime och socker, finns inget att klaga på.
Åkte ju som sagt ut till Sollentuna igår med Malin och Björne och tittade på världens finaste hus, så öpper, ljust, gammaldags, ändå fräscht! Det var precis som Malin sa, man blev kär i det!
Sen gick vi iaf hem till Maria, Jorunn och Norea, Mats var ute och seglade. Vi åt lunch och bara mös. Till middag blev det räkor och jag och Jorunn gjorde äppelpaj till efterrätt. Såg American History X på kvällen och sen sov jag över där. Idag har vi bara tagit det lugnt, de här är min Sthlmsfamilj, känner mig redan hemma där, rotar runt i skåpen, spelar piano och löser korsord. Precis så underbart avslappnat som det ska vara!
Nu ska jag rusa, ska möta Anna och så ska vi se Harry Potter. Ett perfekt avslut på en perfekt helg!
KÄRLEK

2 kommentarer:

Hudvig sa...

avis, avis, avis, avis...

Beata sa...

jag dyker troligtvis upp nu på tors! Hur ser din skoldag ut då? du kan berätta via sms så ser jag snabbt! Jag tänkjte hänga hos dig en dag tror jag om det är ok, sen upp till norr. puss