onsdag 9 september 2009

Besök!

Så, nu är det bestämt! Den 18 september kommer jag hem, och skjuts ner kommer jag få dessutom så det kommer inte ens kosta något. Kommer missa en föreläsning, men får hitta en vän som kan ta anteckningar åt mig.
Och fulls hus kommer det vara i lägenheten den närmsta veckan också. Nu bor ju Lillis här, imorgon kommer Bea upp, även om det bara är över dagen, fredag till måndag kommer Clara och Sara och nästa tisdag till fredag kommer pappa. Sen hoppashoppashoppas jag att Fritte kommer upp på fredag också!
Helt underbart! Inte ensam en enda dag!
Men jag har verkligen insett hur mycket jag tycker om Sthlm! Komemr väldigt bra överrens med staden måste jag säga. Fast stressigt är det, speciellt på tunnelbanan!

Gotta go!
KÄRLEK

5 kommentarer:

Pehå sa...

Aww! Va bra att du kommer ner! Roligt att du får så mycket besök. Är du glad så är jag glad <3 Saknar dig!

Rikki sa...

Tycka om STHLM? Är det ens möjligt? o_O

Frida sa...

jag TYCKER om sthlm mer än göteborg just nu! men de är såå dyrt, var väl naiv o trodde att de skulle bli billagre att boka sista minuten men icke då. 511 är det billigaste på sj en väg så ehehe får väl se!

Frida sa...

budandet är på g!

Unknown sa...

jag har tagit ledigt på fredag!! måste få se dej!